H.C. Andersens eventyr

H.C. Andersens eventyr – særligt udvalgte

five stars
Som H.C. Andersen-fan kan jeg ikke komme udenom at vise jer mine reviews af særligt udvalgte eventyr. Han var en fantastisk forfatter, som formåede at give os et indblik i historien og samfundet i 1800-tallet, samtidig med at han skrev smukke eventyr, både for børn og voksne.

De findes på listen nedenfor:

Hans Christian Andersen; De røde sko
Hans Christian Andersen; Den lille pige med svovlstikkerne
Hans Christian Andersen; Forskellige læsninger af H.C. Andersen – interview
Hans Christian Andersen; Grantræet
Hans Christian Andersen; Hvad fatter gør, det er altid det rigtige
Hans Christian Andersen; Klokken
Hans Christian Andersen; Prinsessen på ærten
Hans Christian Andersen; Snedronningen
Hans Christian Andersen; Snemanden
Hans Christian Andersen; Svinedrengen

Hvis du synes at dit yndlingseventyr mangler, så kontakt mig – så skal jeg nok få lavet et review af det.

/Alle reviews findes på Visit Andersen.dk, hvor jeg har arbejdet som skribent fra september 2014 – juli 2015.

Leave a Reply

