Fortæl mig om kærligheden

fortæl mig om kærligheden af beate teresa hanika

m (24).JPG

4 stars

Tak til Turbine & Bookeater.dk for anmeldereksemplaret!

Læs mit review af “Fortæl mig om kærligheden” her

“Hvad bliver der tilbage af drømmene om et liv fuldt af glamour og berømmelse på verdens catwalks, når modelkarrieren lakker mod enden?

En ubestemt længsel. Efter en plads i livet. Efter nogen, der venter på én.
Sådan går det også Leni, der bliver sat sammen med Kennedy og Hannah i en lejlighed i Berlin af deres modelbureau. De tre klarer sig gennem tilværelsen med jobs ved overdådige fester, mens de klynger sig til minder om venner langt derfra.

Men er det overhovedet muligt at vende tilbage til deres gamle liv? Og hvor venter kærligheden på Leni?”

One thought on “Fortæl mig om kærligheden

Leave a Reply

