Anerkendelse fra forfatter

Anerkendelse fra forfatter: Kasper Selmar

Cover-e1443541443280

Kasper Selmar har skrevet romanen “Tanker fra en rus”, som jeg var så heldig at få lov at anmelde for et par uger siden. Han har nævnt mig på sin hjemmeside:

Jeg kan hermed præsentere min tredje anmeldelse. Den er lavet af bogbloggeren Eva Lucia. Denne gang er begejstringen for “Tanker fra en rus” stor, hvilket resulterer i én stjerne mere. Det vil altså sige 3 ud af 5 stjerner fulgt op af en anmeldelse med en MEGET flot kritik  :)
Eva Lucia skriver bl.a.:
“Kasper Selmar Pedersen er et godt bud på ny dansk litteratur i 2015.”
og
“”Tanker fra en rus” sætter mange tanker i gang hos læseren og sproget besidder noget ganske særligt. Først og fremmest, så er hele fortællingen utrolig velskrevet. Kasper Selmar leger med sproget, og man føler sig som læser straks som en del af fortællingen.”
og
“Kasper Selmar er en utrolig dygtig ”story teller”. Hele romanen er beskrivende og fortællende, og man lever sig ind i hvad der foregår. Der er fantastiske symboler og flere eksempler på tankestrøm, som også resulterer i tankestrøm hos læseren. Der var flere gange, hvor der var smukke passager, som jeg følte mig tvunget til at læse igen, grundet det flotte og lyriske sprog.”
og
“Jeg vil med glæde anbefale denne roman til andre, og uanset om man er studerende eller ej, så vil man kunne nikke genkendende til flere af de scenarier, som udspiller sig i romanen.”

Læs min anmeldelse her

Leave a Reply

