Læst i februar 2016

Læst i februar 2016

Jeg læste 14 bøger i februar 2016. Listen står skrevet herunder og der medfølger links til anmeldelserne. Klik blot på titlen og den vil føre dig til anmeldelsen 🙂

IMG_7473[1].JPG

Klaussmann, Liza; Villa America
Nortun, Harald; Tavs
Bruijstens, Miriam; Storm
Arbøl, Nanna Lundgaard; Pulsens Koordinater
Andersen, Kenneth Bøgh; Den sidste dag?
Rimmer, Kelly; Mig uden dig
Khair, Tabish; Man Of Glass: Poems
Woolf, Virginia; A Room of One’s Own
Arbøl, Nanna Lundgaard; Under Cassiopeia
Andersen, Ronnie; Jeg vælger uden filter
Ackroyd, Peter; Blake
Han, Jenny; Hvis bare du var min (To All the Boys I’ve Loved Before, #1)
Melin, Mårten; Jeg er love

 

(Har du læst nogle af dem? Hvad var din oplevelse? Eller læste du en fantastisk bog i februar 2016? Kommentér endelig. Det er skønt at dele læseoplevelser!)

Leave a Reply

