2017-bøger, som jeg glæder mig til at læse!

foto 1.JPG

Nu er det nye år lige om hjørnet, man gør status, tjekker læste bøger på sin Goodreads-challenge og man går lige så stille at glæder sig til nye udgivelser. Jeg tror helt bestemt, at 2017 bliver (endnu!) et godt og litterært år, og når jeg kigger igennem de kommende udgivelser, begynder sommerfuglene at boble i maven.

Hvilke udgivelser glæder du dig til i 2017?
(Kommentér gerne, så vi kan inspirere hinanden med spændende bøger!)

Jeg har samlet et lille udvalg af bøger, som jeg personligt glæder mig til. Se med her!
(Der er sikkert en hel del kommende bøger på vej, som jeg glæder mig til – jeg ved det bare ikke endnu!)

(Desværre er alle forsider ikke blevet offentliggjort endnu, så jeg håber at I kan bære over med mig) 🙂

Sjælevært af Christina Bonde

Image may contain: text

Jeg er ikke så objektiv hvad angår Christina Bondes udgivelser. Jeg elsker dem! Hendes sprog er fantastisk, plottet er altid detaljeret og spændende, og byder på nytænkning. Derfor glæder jeg mig endnu mere til denne udgivelse, som jeg har ventet længe på nu!

Kærlighed, spøgelser og mystisk – what’s not to love?

Hvis du vil vide mere om Christina Bonde, så tjek hendes hjemmeside her

Læs mine anmeldelser af Christina Bondes udgivelser her:
Skyggesider
Besat – Nattens Sanger #1

Ursiderne af Nanna Foss. Del 3 i Spektrum-serien. 
Billedresultat for ursiderne nanna foss

ursiderne-cover2’eren sluttede i den grad med mange cliffhangers, så jeg kan næsten ikke vente med at læse videre!
Hvis du vil vide mere om Nanna Foss, så tjek hendes hjemmeside her

Læs mine anmeldelser af de første to bøger i serien her:
Leoniderne 
Geminiderne

Skrøbelige skønhed af Amy Harmon

screen-shot-2016-12-13-at-15-09-57

Dette skriver forlaget Lovebooks om udgivelsen: “Skrøbelige skønhed er en smuk og meget rørende YA-roman om en piges kærlighed til en traumatiseret dreng og en såret krigers kærlighed til en stille pige. Det er en moderne Skønheden og udyret-fortælling, som viser, at der er en lille smule skønhed og en lille smule udyr i os alle.”

Uuuuh, jeg synes at det lyder lovende!

Exilium #2 af Linette Harpsøe

Billedresultat for exilium de fejlfødte

(forside mangler!)

Jeg var temmelig imponeret, da jeg læste Linette Harpsøe roman “Exilium – De fejlfødte”. Dette er virkelig én af de stærkeste, danske ungdomsromaner længe. Derfor er jeg næsten ved at gå til at spænding for at læse den næste del i serien!

Læs anmeldelsen her:
Exilium – De fejlfødte #1

Ravnenes Hvisken #2 af Malene Sølvsten

Billedresultat for ravnenes hvisken 2

(forside mangler!)

Jeg har fornylig læst Ravnenes Hvisken #1, og det var virkelig godt. Jeg kan sagtens se, at denne trilogi bliver en rigtig pageturner! Jeg glæder mig til den næste del i serien.

Anmeldelsen af Ravnenes Hvisken #1 kommer snart på bloggen!

Pssst… Hvis du har lyst til at læse mere YA-litteratur, så prøv Carlsens guide!

foto 2.JPG

Leave a Reply

