Læst i januar 2017

foto (3).JPG

Jeg startede året ud med at starte min Goodreads-challenge. Målet er i år på 150 bøger. Jeg tror måske, jeg kommer til at overstige det, men jeg gider ikke at stresse mig selv ved at skrive et højere tal 🙂 Måske kender du det?
/Hvis du endnu ikke er på Goodreads, så skynd at få en profil. Det er et dejligt læser-community, hvor man kan inspirere hinanden og anbefale gode læseoplevelser.

unavngivet

Jeg læste 20 bøger i januar 2017. Listen står skrevet herunder og der medfølger links til anmeldelserne. Klik blot på titlen og den vil føre dig til anmeldelsen 🙂

Kaufman, Amie + Kristoff, Jay; Illuminae #1
Skye, Evelyn; Zarens spil
Johnson, Maureen + Green, John + Myracle, Lauren; Let it snow
Bonde, Christina; Skæbne (Nattens Sanger #2)
Niven, Jennifer; På kant med livet
Ørsum, Caroline; Den første freak på månen
Bergin, Virginia; The storm #2
Berger, Katja L.; De 7 synder
Japsen, Kevin; Limbo
Eberhardt, Jakob; Verdenshistoriens største epidemier
Gier, Kerstin; Rubinrød #1
Vørs, Pernille; Advokatens Drømmefanger
Steinzor, Seth; Among the Lost
Kardashian, Kim + Khloe + Kourtney; Kardashian Konfidential
Dominic, K. V.; Essential Readings and Study Guide: Poems about Social Justice, Women’s Right and the Environment
Mittet, Sidsel Sander; Sandsnogens bid (Krøniken om Morika #1)
Yoon, Nicola; Solen er også en stjerne
Benjamin, Ali; Zu og stjernestøvet
Eibe, Anika; Er du okay, Marie?
Rødtnes, Nicole Boyle; Ar fra mit glemte liv

 

(Har du læst nogle af dem? Hvad var din oplevelse? Eller læste du en fantastisk bog i januar 2017? Kommentér endelig. Det er skønt at dele læseoplevelser!)

 

Leave a Reply

