Læst i februar 2017

Læst i februar 2017

Jeg læste 12 bøger i februar 2017. Listen står skrevet herunder og der medfølger links til anmeldelserne. Klik blot på titlen og den vil føre dig til anmeldelsen 🙂

foto (26).JPG

Han, Jenny; P.S. Jeg elsker dig stadig (To All The Boys I’ve Loved Before #2)
Salisbury, Mark; The Case of Beasts: Explore the Film Wizardry of Fantastic Beasts and Where to Find Them
Mølhave, Kathrine Eg; Regnorm
Nørregaard, Katrine; Løgnerens hus
Memborg, Katrine; K for Kardashian
Eibe, Anika; Er du okay, Fie?
Hammer, Anne Sofie; Vi ses, Pellerøv
Porter, Max; Sorg er et væsen med fjer
Schwartz, Sandra; Sort Lucia
Green, John; Looking for Alaska
Wright, Jennifer Malone; The Vampire Hunter’s Daughter Part IV (The Vampire Hunter’s Daughter, #4)
Andersen, Lotte Kaa; 100 dage

 

(Har du læst nogle af dem? Hvad var din oplevelse? Eller læste du en fantastisk bog i februar 2017? Kommentér endelig. Det er skønt at dele læseoplevelser!)

2 thoughts on “Læst i februar 2017

  1. Jeg føler, at jeg skal være heldig, hvis jeg får læst 12 bøger bare i løbet af året. :S Jeg er stadig på én sølle bog i 2017. Og alle de andre kigger bebrejdende på mig. 😛

    Liked by 1 person

Leave a Reply

