K for Kardashian af Katrine Memborg

foto 2 (10).JPG

Titel: K for Kardashian – Forfatter: Katrine Memborg – Forlag: Lindhardt & Ringhof – Anmeldereksemplar fra Lindhardt & Ringhof

★★★★☆

K for Kardashian af Katrine Memborg er en bog, som jeg har glædet mig til at læse i lang tid. Jeg har nemlig en guilty pleasure, og det er at se Keeping up with the Kardashians. Det er verdens bedste overspringshandling, når man burde lave lektier, skrive speciale eller støvsuge – er det ikke rigtigt?

Efter at have set de fleste sæsoner, så er jeg total hooked. Man bliver også nysgerrig, når man derefter opdager, at der er skrevet diverse bøger om Kardashian-familien, så jeg støvede jo selvfølgelig alt sammen, som jeg kunne finde og begyndte at læse. Derfor blev jeg naturligvis meget begejstret, da jeg fik lov til at at anmelde K for Kardashian af Katrine Memborg.

Først og fremmest, så er designet og layout’et på bogen bare for lækkert. Det er virkelig et skønt hardcover, hvor der er kræset om detaljerne og billederne kommer til at så for flot med designet. Indholdsmæssigt præsenteres vi for de forskellige Kardashian-søstre, får forskellig info at vide og samtidig får noget historik med tilhørende timeline om hvad de har lavet i deres karriere (so far).

Indholdsmæssigt er det en rigtig flot præsentation af Kardashian-søstrene, både med info, baggrund og flotte billeder. Bogen er meget informativ og der er nødvendigvis ikke så meget sladder og insider-historier, som jeg havde håbet på, MEN hvis man er hooked på det, så kan jeg varmt anbefale Kardashian Konfidential, som er lidt mere personligt og meget mere pink 😉 Den er lavet af de ældste søster (Kim, Khloe og Kourtney).

foto 3 (2).JPG

Tilbage til K for Kardashian. Det er en rigtig fed bog, både til den nye fan og den lidt mere erfarne, som kender alt sladderen og intrigerne. Til den nye fan er det en bog for den, som ønsker at vide det hele og blive præsenteret for Kardashian-hypen. For den erfarne fan er der en del, som man ved i forvejen, men som samleobjekt er den selvfølgelig nødvendig på hylden.

Er du klar til K for Kardashian? BIBLE!

One thought on “K for Kardashian af Katrine Memborg

Leave a Reply

