PS: Jeg elsker dig stadig af Jenny Han

foto (44).JPG

Titel: PS: Jeg elsker dig stadig – Forfatter: Jenny Han – Forlag: Forlaget Carlsen / Sonar Anmeldereksemplar fra Forlaget Carlsen / Sonar

★★★☆☆

Hvor var det dog dejligt at blive lokket ind i Lara Jeans verden igen. Jeg var bare helt vild med den første del i serien, så jeg glædede mig naturligvis meget til at læse videre. PS: Jeg elsker dig stadig er anden del i serien og der følger heldigvis en treer.

Lara Jean kæmper stadig med kærligheden. Hun havde ikke regnet med at falde for Peter og nu er hun pludselig i et forhold, men hvordan griber man det egentlig an, hvis man ikke har prøvet det før? Der er så mange ting, som hun nu skal lære. Men selvfølgelig skal det ikke være nemt for Lara Jean – et af de kærestebreve, der blev sendt ud, er endelig nået frem til sin ejer, så en fra Lara Jeans fortid finder tilbage i hendes liv. Derfra begynder det selvfølgelig at gå galt. Kan man have følelser for to på én gang? Er hun mon rigtig forelsket? Hvis ja, så i hvem? Dem begge?

PS: Jeg elsker dig stadig er en rigtig tumletur af følelser, forelskelse og at finde ud af hvem man er og hvem man elsker. Det er teenagekærlighed og udvikling, når det er bedst. Dog har denne roman et enkelt minus. Selvom det er rigtig god læsning og man nemt får bladret sider, så er det som om den bare ikke heeeeeelt rammer ind til benet.

Den mangler bare et eller andet, som jeg ikke helt kan sætte sin finger ud. Den virker lidt ligegyldig – som en tydelig, svær 2’er, som gerne vil nå til 3’erens konklusion. Det er rigtig ærgerligt, for jeg er vild med Lara Jean som karakter og hendes familie. Der er noget utrolig hjemligt, varmt og kærligt over de karakterer, som præsenteres. Undtagen Peter, den skid. Hov, det var et sidespring! 🙂

Jeg bliver nødt til at læse videre, men denne 2’er var desværre ikke så god som første roman. Men jeg bliver jo nødt til at vide, hvad der sker, så Jenny Han, bring it on med 3’eren – og helst inden længe!

One thought on “PS: Jeg elsker dig stadig af Jenny Han

Leave a Reply

