Harry Potter og fangen fra Azkaban #3 (Illustreret udgave) af J.K. Rowling

foto 2 (6).JPG

*Reklame for Gyldendal/anmeldereksemplar* – Titel: Harry Potter og fangen fra Azkaban #3 (Illustreret udgave) – Forfatter: J.K. Rowling – Forlag: Gyldendal – Anmeldereksemplar fra Gyldendal

★★★★★

Jeg elsker Harry Potter – I kan ikke være i tvivl! Derfor blev jeg også bare så glad, da jeg fik denne hjem på hylden. Det er så fedt at se, hvordan universet igen bliver levende på papiret. Illustrationerne gør det hele mere ægte. Jim Kay har en virkelig smuk streg, som spiller perfekt sammen med historien og fuldender den på flot manér.

Mange kender sikkert denne 3’er i serien, men I får lige bagsideteksten her: ”Harry Potter illustreret 3 – Harry Potter og fangen fra Azkaban” er en fuldstændigt fortryllende udgave af den 3. bog i serien om vores alle sammens favorittroldmand og hans venner. 

En farlig fange er flygtet fra Azkaban og han skal vise sig at have meget mere med Harry at gøre, end han først tror. Hogwarts får store problemer med sikkerheden og alle må stå sammen mod de mørke kræfter.”

Jeg vil altid elske den første udgave allermest, men jeg har skam intet imod, at der prøves kræfter af med en illustreret udgave, som gør det endnu mere oplagt til højtlæsning. Derudover er det perfekt til Harry Potter-fan-samleren.

Leave a comment