Girlpower af Katrine Memborg

50269949_2351358431543463_7979139162462748672_n.jpg

*Reklame for Carlsen* – Titel: Girlpower – Forfatter: Katrine Memborg – Forlag: Carlsen– Anmeldereksemplar fra Carlsen

★★★★☆

Girlpower er en af de bøger, som er et must på hylden – specielt, hvis man er mig og har kæmpet for girlpower, siden 90’erne med Spice Girls. Ja tak, siger jeg bare! Derfor glædede jeg mig også rigtig meget til at læse denne her.

I denne bog præsenteres 50 indflydelsesrige og inspirerende kvinder, som alle har hjulpet til girlpower, empowerment og at fokusere på det gode. Der er 50 kvinder inden for showbizz, musikgenren, skuespillere, sportsstjerner, influencere etc. Man får en kort beskrivelse af de 50 kvinder, f.eks. med facts som alder, karriere/kendt for og et emne, de har kæmpet for eller støttet.

Jeg er helt enig i de mange personer, der nævnes, men havde bogen skulle have 5 stjerner, så havde Little Mix og Lauren Jauregui også været med, for personligt er de nogen, der i den grad rummer masser af girlpower og inspiration for mange piger worldwide.

Vigtigst af alt handler denne bog om at kæmpe, tro på sig selv og en ordentligt omgang girlpower! En rigtig god bog og inspirationskilde til de yngre mellem 10-15 år.

One thought on “Girlpower af Katrine Memborg

Leave a comment